FejvadÁsz 2012.01.21. 17:00

Bemutatkozás

Üdv  Érdeklődő  Idegen!

 

Nem vagyok szakmai guru, se tapasztalt róka (egyelőre :-). Mégis úgy gondoltam, öröm lenne papírra vetni a világot, ami pár éve körbevesz. A HR, az interjúk és az önéletrajzok világa egyszerre izgalmas és kegyetlen. Pszichológusként számomra rengeteg megfigyelni valót ad nap mint nap. Hamar rá kellett azonban jönnöm, hogy érdemes megosztani a tudást az asztal másik oldaláról, mert egyre többeknek van igényük arra, hogy megismerjék mi áll egy-egy kiválasztási folyamat mögött.

Mielőtt belevágnánk pár szó álljon itt rólam is és ki-ki maga eldöntheti, hogy megtisztel-e a további figyelmével.

Újságírónak készültem, pszichológusként diplomáztam, ültem már vállalatnál is, jelenleg fejvadászként dolgozom. A sors furcsa fintora, hogy a jelenlegi munkámban ez előbb felsorolt területek rendszeresen visszaköszönnek: szerkesztek egy HR magazint, rendszeresen keresnek fel pálya- és karrier tanácsadás céljával, belelátok több nagyvállalat munkájába és éjjel-nappal vadászom.   

Az én utam sem könnyű, épp úgy megszenvedtem az álláskeresés különböző módjait mint bárki más. Bántak velem is szörnyen, de volt, aki több száz jelentkező közül bennem látott fantáziát.

Hetente több ismerősöm és ismerőse keres meg azzal, hogy segítsek az álláskeresésben. Sosem ígérem, hogy tutira segíteni tudok, de a legtöbben szerencsére optimistán távoznak és szerintem ez a legfontosabb. Gyakran a másik, a megbízói oldalról is kapok kérdéseket és emellett rengeteg cég hétköznapjából látok ízelítőt.

Naponta tapasztalom, hogy sokaknak szüksége van ezen a területen egy iránytűre, legyen szó akár az álláskeresés apró praktikáiról vagy egy jelölt kiválasztásáról. Sokan félnek kérdezni, másokban fel se merül hogy rosszul próbálkoznak…

Nekik, mindazoknak, akiket foglalkoztat a munkaerőpiac és saját karrierútjuk kisebb-nagyobb problémái, folyamatai ajánlom ezt a blogot és természetesen a tapasztalataimat. Kérdezzetek bátran!
 


FejvadÁsz


 

A bejegyzés trackback címe:

https://fejvadaszom.blog.hu/api/trackback/id/tr913630169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása